poniedziałek, 29 kwietnia 2013

w głowie oczko ono

moje moje moje
ze mną dla mnie przy mnie do mnie
ja mam
je

kapsułki na dziecko
dziecko w kapsułkach
dziecina na wagę
filety z dziecka mrożone za jedyne naście siąt eięć
świeże wczoraj wyrzucone
wczoraj filetowane
aaa, taką mieliśmy małą awanturę
już jest dobrze
dobrze jest
jest spokój
no no
szkoda dzieciaka
wiadomo
dzieciaka zawsze szkoda
ale
mój jest był
i wszystkie członki jego
i wszytkie otwory jego
i wszystkie wnętrzności
i do nieczystości moje prawo
mam je
ja

piórnik ma ładny jak wszystkie
włosy upiąć umiem
ubiorę przebiorę nakarmię
telewizorem
albo wódką z piersi
z własnej
i czipsy do tego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


WSZYSTKIE TEKSTY, FILMY, FOTOGRAFIE I RYSUNKI UMIESZCZONE NA TYM BLOGU, SĄ WŁASNOŚCIĄ MOJĄ LUB AUTORÓW, KTÓRZY UDZIELILI ZGODY NA ICH PUBLIKACJĘ.
KOPIOWANIE I ROZPOWSZECHNIANIE BEZ ZGODY MOJEJ LUB AUTORÓW JEST ZABRONIONE.
© Katarzyna Wasilkowska