środa, 30 października 2013

zosia, 103

o, chłopy to są brzydkie, ty to nie wiesz, jak taki chłop się do kobiety cały trzęsie. do mnie taki listonosz zachodził. przyniósł listy, ja sobie tak przy piecu siedzę plecami, on tak wedle mnie, na ławeczce, na mnie nie patrzy, tylko mówi, tak pod nosem, a zosia na potańcówkę w sobotę pójdzie? do rekownicy? a ja, może pójdę, może nie pójdę. aż czuję, jak ta cała ławeczka się trzęsie, aż mnie sie plecy o ten piec obijają. to on do mnie się tak trząsł cały. tak ja parsknęła śmiechem, aż on się zrobił czerwony na gębie, zerwał się i poszedł, aż się zakurzyło. chłopy to są brzydkie.

a dziadek?

o, dziadek to był szykowny.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


WSZYSTKIE TEKSTY, FILMY, FOTOGRAFIE I RYSUNKI UMIESZCZONE NA TYM BLOGU, SĄ WŁASNOŚCIĄ MOJĄ LUB AUTORÓW, KTÓRZY UDZIELILI ZGODY NA ICH PUBLIKACJĘ.
KOPIOWANIE I ROZPOWSZECHNIANIE BEZ ZGODY MOJEJ LUB AUTORÓW JEST ZABRONIONE.
© Katarzyna Wasilkowska