niedziela, 1 grudnia 2013

zasypianie (trzy lata, na wdechu)

siedź tutaj mamo
bo jesteś ładna i dobra i grzeczna i kochana
śpimy, nic takiego
jutro pojdę do moich przyjaciół moich chłopaków moich paragonów
będziemy grać w piłkę i dużo goli
a potem będzie lato i tata nas obleje z węża
a my uciekniemy na trawę
a ala schowa się za samochód
a potem będzie zima i będę leżał na śniegu
śpimy, nic takiego
pieska lolo nie będzie już bolała łapka
i zdejmą mu ten plaster do skakania na mnie
no to jak zasnę to mi się przyśni małpka dżordż
a potem mi się przyśnią hamburgery
co tata mi zrobi z pomarańczy
nie ze świnki peppy
i jeszcze kapustka
śpimy, nic takiego
jutro będzie wspaniały dzień
będziemy grać w piłkę i dużo goli
będę puszczał bańki ze słoików
moje łóżko jest z czarnych gąsienic takie
zagram dla ciebie piosenkę
ale czemu nie ma tej perkusji
nie będę się jutro denerwował
i nie zepsuję żadnego aparatu
śpimy, nic takiego
idź już mamo.


mamusiu.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


WSZYSTKIE TEKSTY, FILMY, FOTOGRAFIE I RYSUNKI UMIESZCZONE NA TYM BLOGU, SĄ WŁASNOŚCIĄ MOJĄ LUB AUTORÓW, KTÓRZY UDZIELILI ZGODY NA ICH PUBLIKACJĘ.
KOPIOWANIE I ROZPOWSZECHNIANIE BEZ ZGODY MOJEJ LUB AUTORÓW JEST ZABRONIONE.
© Katarzyna Wasilkowska