poniedziałek, 29 października 2007

wojna

wojna domowa, światowa i światów

wszystko do poradzenia tylko trzeba zebrać siły i armijkę znowu:
mnie i mnie

rok temu odnalazłam siebie po kilkunastoletniej rozłące
po rozerwaniu
może nawet dłuższym
może nawet rozerwano mnie ze sobą gdy przestałam być królewną
to mogło być wtedy

przywitałam się z radością, przyfastrygowałam z trudem, bo zabliźnienia po rozerwaniu stare i zrosty
i teraz to się musi zrastać długo na nowo

a jak wojna to panika
a jak panika to każda w swoją stronę i szwy puszczają

muszę się zaszyć żeby się zaszyć
szwy porządne tym razem, chirurgiczne
na każdym osobny solidny węzełek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


WSZYSTKIE TEKSTY, FILMY, FOTOGRAFIE I RYSUNKI UMIESZCZONE NA TYM BLOGU, SĄ WŁASNOŚCIĄ MOJĄ LUB AUTORÓW, KTÓRZY UDZIELILI ZGODY NA ICH PUBLIKACJĘ.
KOPIOWANIE I ROZPOWSZECHNIANIE BEZ ZGODY MOJEJ LUB AUTORÓW JEST ZABRONIONE.
© Katarzyna Wasilkowska